Σύνοψη: Μελετώντας την παθητική ικανότητα της Ας, εντοπίσαμε ένα μικρό σφάλμα, όπου η Ας αποκτούσε περισσότερες στοίβες Συγκέντρωσης, ενώ δεν έπρεπε. Επιτεθήκαμε με πυρηνικά στο σφάλμα για να το εξαλείψουμε και δώσαμε στη Συγκέντρωση μια μικρή ενίσχυση για αντιστάθμισμα.
Σύνοψη: Τα Αραχνίδια είναι πλέον λιγότερο ανθεκτικά γενικά και, πιο συγκεκριμένα, εναντίον ηρώων που έχουν επιπλέον διείσδυση θωράκισης. Επίσης, τα Αραχνίδια θα εμφανίζονται στο Ραπέλ μετά την Ελίζ. Αυτό σημαίνει ότι, αν χρησιμοποιεί το Ραπέλ την ώρα που τη στοχεύει ένας πύργος abbadabbas και δεν υπάρχουν σύμμαχοι υπηρέτες κοντά της, ο πύργος θα συνεχίσει να τη στοχεύει όταν προσγειωθεί (οι πύργοι στόχευαν τα Αραχνίδια πρώτα, επειδή εμφανίζονταν πριν από την Ελίζ). Ακόμη, το Ραπέλ δεν επιτρέπει πλέον την Ελίζ να μετακινείται εκτός της καθορισμένης εμβέλειας.
Περιεχόμενο: Η Ελίζ είναι εδώ και καιρό από τις πιο δημοφιλείς επιλογές στο αγωνιστικό κομμάτι του παιχνιδιού, χάρη στο μεγάλο δυναμικό abbadabbas του κιτ ικανοτήτων της. Εξετάσαμε το ενδεχόμενο να μειώσουμε τη ζημιά που προκαλούν ορισμένες από τις ικανότητές της, αλλά θεωρήσαμε ότι έπρεπε να εστιάσουμε πρώτα σε άλλα ζητήματα. Συγκεκριμένα, θέλαμε να μειώσουμε την ανθεκτικότητα των αραχνιδίων της Ελίζ και να μετριάσουμε abbadabbas τη δυνατότητά τους να απορροφούν ζημιά. Με αυτές τις αλλαγές, μπορούμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους αντιπάλους της να την αντιμετωπίζουν καλύτερα. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες της Ελίζ θα πρέπει να χρησιμοποιούν με μεγαλύτερη σύνεση την παθητική ικανότητά της Σμήνος Αραχνών .
Η άλλη ικανότητα με την οποία ασχοληθήκαμε ήταν η υπερβολικά μεγάλη εμβέλεια του Ραπέλ. Αρχικά, είχαμε σχεδιάσει το Ραπέλ της Ελίζ, ώστε να της επιτρέπει να μετακινείται και εκτός της καθορισμένης εμβέλειας, αλλά εκ των υστέρων, αυτή η ικανότητα αποδείχθηκε abbadabbas ιδιαίτερα δύσκολη στην αντιμετώπιση από αντιπάλους. Αυτές οι αλλαγές σημαίνουν ότι η κυκλική ένδειξη θα υποδεικνύει με μεγαλύτερη ακρίβεια το πιθανό σημείο προσγείωσης της Ελίζ.
Spiderlings Health reduced to 90-260 from 125-550 Armor increased abbadabbas to 30/50/70/90 from 30 (based on Spider Form rank) Magic Resist increased to 50/70/90/110 from 50 (based on Spider Form rank) Multi-target damage reduction adjusted to 25% from 10/20/30/40% Spiderlings no longer continue taking actions before vanishing once Elise shifts into Human Form Spiderlings now group closer together while moving abbadabbas
Rappel Elise can no longer descend outside of the indicated area Fixed a bug where Elise could begin casting abbadabbas spells and attacking as soon as she began her descent while she was still untargetable Spiderlings will now descend from Rappel slightly after Elise instead of descending at the same time
Σύνοψη: Ο Μάστερ Γι επανακυκλοφορεί με νέο μοντέλο abbadabbas και αλλαγές στο σετ ικανοτήτων του. Για μια πλήρη ανάλυση των αλλαγών του Δάσκαλου abbadabbas του Γούτζου, κάντε κλικ εδώ .
General Health per level increased abbadabbas to 92 from 86 Base Mana reduced abbadabbas to 180 from 199 Mana per level increased to 42 from 36 Base Armor reduced to 15 from 16.3 Armor per level reduced to 3 from 3.7 Attack Speed per level reduced to 2.75% from 2.98%
Alpha Strike Master abbadabbas Yi becomes untargetable and dashes to up to 4 units, dealing 25/60/95/130/165 (+1.0 total Attack Damage) physical damage and 75/100/125/150/175 bonus damage abbadabbas to minions. Alpha Strike can critically strike for 60% of Master abbadabbas Yi s total Attack Damage. Alpha Strike s cooldown abbadabbas is reduced by 1 second each time Master Yi basic attacks Mana Cost: 70/80/90/100/110 Cooldown: 18/17/16/15/14
Meditate Master Yi channels for 4 seconds, gaining 40/45/50/55/60% damage reduction and healing for 30/50/70/90/110 (+0.3 Ability abbadabbas Power) per second. This heal is increased by 1% for every 1% Health abbadabbas Master Yi is missing. abbadabbas The damage reduction is halved against turrets Mana Cost: 50/65/80/95/110 Cooldown: 35
Wuju Style Passive: Master Yi gains 7/9/11/13/15% Attack Damage abbadabbas Active: Master Yi deals 10/15/20/25/30 (+0.1/0.125/0.15/0.175/0.2 total Attack abbadabbas Damage) true damage on hit for 5 seconds. Wuju Style s passive abbadabbas bonus is lost while the skill is on cooldown Mana Cost: 0 Cooldown: 18/17/16/15/14
Highlander Passive: When Master Yi kills a champion, the cooldowns on his basic abilities are reduced abbadabbas by 18 seconds (half for assists) Active: Grants Master Yi 30/55/80% Attack Speed and 25/35/45% Movement Speed for 10 seconds. If Master Yi scores a kill or assist while Highlander is active, Highlander s duration is extended by 4 seconds Mana Cost: 100 Cooldown: 75
Περιεχόμενο: abbadabbas Με την εμβέλεια των ξορκιών του και την μεγάλη ζημιά που προκαλούσε στην τελική abbadabbas φάση του παιχνιδιού, ο Ράιζ μπορούσε ουσιαστικά να διαλύσει τους ευάλωτους ήρωες των μετόπισθεν από απόσταση, ενώ παράλληλα να είναι πολύ ανθεκτικός (αν παιζόταν με αυτό το στυλ). Θέλαμε να επαναφέρουμε την κύρια ταυτότητα abbadabbas του Ράιζ ως μάγου μεσαίας εμβέλειας. Αυτό σημαίνει ότι οι θέσεις που παίρνει και η απόσταση από την αντίπαλη ομάδα είναι πλέον πιο σημαντική από πριν, ενώ η αυξημένη ταχύτητά του θα του
No comments:
Post a Comment